Gerard Joling in Bhutan

Een extra editie vandaag. Na het diner werd ik uitgenodigd door de reisbegeleidster om mee op stap te gaan. Ok, ik ben wel nieuwsgierig naar het utigaansleven in Bhutan. We gaan op stap met zij viertjes: Dita, reisbegeleidster, Eva, agent koning aap individuele reizen, Tashi, leerling reisgids (Bhutanees) en ik. Belanden we eerst in een karaokebar. De hele lijst scannen, en jawel, Gerard Joling met Ticket to the tropics. Een beetje hoog,maar goed, we hebben ons best gedaan. Nadat deze bar sloot, gingen we de hoek om, een kelder in en voila, de discotheek. Goede dansmuziek, amerikaans, hindi en bhutaans. We waren de enige 3 mensen die niet uit Bhutan komen. Sommige mensen wilden graag met ons dansen, vooral de vrouwen? Kon dit soms niet goed plaatsen. Anderen stonden verlegen in een hoek te kijken, komen dan in de buurt dansen, en als je ze uitnodigt om mee te dansen gaan ze helemaal glimmen. We hebben de hele tijd gedanst, waar komt die energie nog vandaan na die klim van vandaag? Uiteindelijk leent een dame haar auto aan ons, zij zelft neemt wel een lift van een vriendin, bijzonder........ Tashi rijdt ons terug naar het hotel. We hebben nog een aanbod van een hoteleigenaar om een drankje te doen, Dita en ik haken af. Het is half 2, morgen gaat de wekker om 5:45 uur, dat word een kort nachtje......... Gerard, wijn is zeldzaam hier, en met deze temperaturen smaakt bier goed. Vanavond bestelde iemand een fles rode wijn uit India (sinds wanneer maken ze daar wijn?) en kregen een fles Indiase port. Succes, ik weet wat er thuis in de kelder ligt, dat loopt niet weg ;-). Ik hou het even bij Druk Beer 11000. Welterusten! Rian

Reacties

Reacties

Sonja

Zo waar haal jij de energie vandaan? Wat zit er in dat bier daar?? Klinkt leuk stappen in Bhutan en ik begrijp dat je De Lage Landen goed hebt vertegenwoordigd, ben trots op je! Je trip naar het bijzondere klooster klinkt weer geweldig, wat een ervaring! Veel plezier weer x

Alice

Wow..wart een Dancing Quin!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!