tot slot

Het begon met een wens om het Noorderlicht te zien. Helaas is deze wens niet vervuld. Avonden zijn we om 22.00 uur naar buiten gelopen om te kijken, we hebben ietsiepietsie gezien, maar niet wat het moet zijn. Daarna hebben wel alleen maar bewolkt weer gehad. Een goed excuus om nog eens terug te gaan naar deze regio.

Maar wat hebben we een fantastische vakantie gehad. Zoveel nieuwe dingen gedaan, ervaren gezien. De omgeving is mooi, uitgestrekt, stil, je komt geen mens tegen als je op pad gaat. Voor degene die van natuur, een beetje actie en fysieke inspanning houd is dit zeker een aanrader!

We zijn weer heelhuids thuis, de wasmachine staat aan. Wat is de volgende reis? Nog niet bekend, maar zodra ik eruit ben horen jullie dat uiteraard. Bedankt voor jullie reacties!

Reacties

Reacties

Ben den Heijer

Geweldig! Ik heb al je verhalen met plezier gelezen. Zeker die met de husky's! Jammer van het noorder licht.

Hans

Hoi Rian, Mooie verhalen hoor, lijkt me nog wel eens wat. Overigens weet jij volgens mij nog een ijsbeer te enthousiasmeren om naar de Sahara op vakantie te gaan met je reisverhalen. ;-)
Nou, werk ze maar weer en een mooi Noorderlicht filmpje kwam ik op you tube tegen: http://www.youtube.com/watch?v=H6N-9nNUgZQ&feature=watch_response

Robin

Dat was weer een mooi verhaal van een mooie vakantie... we horen de verdere details wel aan de bar...

Tante Ans

Nou Rian, dat was weer een geweldige reis.
Weer hele mooie en leuke reisverhalen en wat een ervaringen.
Je zal wel weer hele mooie foto,s hebben.
Misschien zien we die wel een keer maar bedankt voor de mooie verhalen, liefs tante Ans.

Sita Schadee

Hallo Rian, ik heb met veel plezier je belevenissen gelezen. Wat een bijzondere vakantie! Het zou mij te koud zijn, brrrr. Maar speciaal is het.
Ik kijk uit naar de foto's! Komen die nog op je Blog??
Groetjes!!!

Marleen

Prachtige beeldende verhalen en de mooiste foto's. Fijn dat je weer een mooie reis hebt kunnen maken en dank voor je verhalen, die maken bijna dat ik het gevoel heb dat ik met je mee was.

Dikke knuffel van mij en tot gauw!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!