Een nieuw avontuur in vooruitzicht!

dag digitale reisgenoten,

Tot mijn verbazing zie ik niets terug van mijn registratie van de avonturen in Nepal afgelopen jaar die ik via reismee op Facebook heb gepubliceerd. Maar goed, dat was een mooie ervaring, maar het is tijd voor nieuwe indrukken.

Nog een paar dagen werken en dan start het volgende avondtuur op een ander continent; oftewel Oeganda!

Na een intensieve verkenning, voorbereiding en overleg is er weer een volgend avontuur geboekt. Het oorspronkelijke plan was om samen met een vriendin een 21-daagse reis te maken door Oeganda. Helaas waren er niet genoeg boekers om deze reis te realiseren in december 2014. De reisorganisatie had een alternatief; een start als prive reis met zijn tweetjes om daarna de tocht de vervolgen in een 15-daagse groepsreis (lees: klein bescheiden groepje) Mooi, die kans hebben wij aangegrepen.

Wij vertrekken dus met zijn tweetjes op donderdag 11 december a.s. voor een reis naar Oeganda. Dan starten wij alvast met een rondreis langs o.a. Kulinguge Island, Jinja (hopelijk paardrijden langs de Nijl), Sipi en Lira, met o.a. een bezoek aan een Warchild project. Daarna door naar Murchison Falls, een schitterend natuurgebied. Dan ontmoeten wij de andere reisgenoten (volgens mij 4 of 6 personen) waar wij verder mee reizen. We maken een rondreis door Oeganda met als hoogtepunt een expeditie naar de berggorilla's (denk aan gorilla's in the mist). Zoals jullie inmiddels weten reis ik naar plekken in de wereld waar niet zoveel toeristen komen, de natuur mooi is en waar je dieren kunt observeren in hun natuurlijke omgeving. Dit continent (Afrika) is nieuw voor me, dus ik ben benieuwd.

Ennuh,,,,,,nee dit is Oost-Afrika, dus geen risico gebied voor Ebola. Geen idee hoe de voorzieningen zijn, dus misschien kan ik reisverhalen tijdens de reis schrijven, en anders horen jullie daarna wel hoe het is geweest.

Het wordt in ieder geval eeen kerst in de korte broek (het is er nu 25 graden, dus geen witte kerst) en een terugkeer op 30 december a.s.

Ik wens iedereen alvast fijne kerstdagen toe!

Groet,

Rian

Reacties

Reacties

Gemma

Wat super dat je dit soort reizen maakt. Heeeel veel plezier en veel mooie momenten!!

Hans

Rian veel plezier en een veilig verblijf!

Gerard

Ik kijk nu al uit naar je verhalen. Veel plezier en kom veilig terug

Monique

Klinkt weer top!
Geniet!!!

X Monique

Robin

Ziet er weer goed uit... Veel plezier!

Alice

Hoi Rian,goed te horen dat je weer een reis gaat maken en Afrika zal prachtig zijn ( had er familie wonen) en zo te lezen .... gaat goed komen! geniet ervan en ik volg je op deze mananier! Grts. Alice

Sita

Ja...je hebt weer wat moois uitgezocht! Ik wens je een mooie, goede en veilige reis. Geen zorgen, want dat is de verkeerde kant op fantaseren :-) Dus dat doen we niet.
Heb het goed en geniet! Groetjes Sita.

Tante Ans

Hallo Rian, inderdaad weer een hele mooie reis voor de boeg.
Hopelijk kunnen we weer mee genieten.
Ik wens je alvast een hele bijzondere en goede reis, veel plezier en genieten.
Een mooie warme kerstdagen en de groeten aan de Gorilla;s.
Zo;n mooie film! Groetjes van tante Ans.

Thet

dat wordt weer genieten . ik wens je een fijne tijd

Diane

Geniet ervan Rian, het is altijd leuk om weer de bijzondere reiservaringen van jou te lezen en op deze manier mee te liften over de hele wereld. Heel fijne (warme) dagen en geniet ervan. Groetjes Diane

Wessel

Een hele fijne tijd in Oeganda. Klinkt zo exotisch !!!. Pas op je zelf. Ben benieuwd naar je spannende avonturen. Probeer het te volgen vanaf Bali de komende weken.
groetjes,
Wessel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!