Take-off

Goedemorgen, buenos dias,

Klaar voor take-off. Monique is zo lief geweest om me om 6 uur vanochtend op te pikken en naar Schiphol te brengen. Even een cappuccinootje gedaan, lekker naar de korte rijen van de business class. Ook bij de douane heb ik een rij van 1, de andere mensen staan in een langere rij.

Zit nu in de business lounge, even een ontbijtje gescoord. Het is dat het zo vroeg is, de bar is goed gevuld. Maar goed, dat haal ik straks in het vliegtuig wel in, de zit is nog lang genoeg (iets van 14 of 15 uur). Dit stuk vlieg ik rechstreeks naar Buenos Aires, zit op rij 1 aan het raam. Laat me eens lekker pamperen in de business class.

Het slapen gaat wel lukken, ik ben moe van de laatste weken, is erg druk geweest. Maar wel lekker dat mijn studie officieel is afgerond, kan ik met een gerust hart weg.

Verder weinig nieuws, ik meld me weer vanuit Buenos Aires, op naar de 30 graden!

Hasta luego!
Rian

Reacties

Reacties

Gerard

Dag Rian,

Wat heerlijk hè in Business Class te vliegen. Veel voordelen en lekker verwend worden. Goeie reis

Robin

6 uur... Ja, dan heb je wel business class verdiend... :-) Maak er weer een mooie trip van!

Hans

Rian heel veel plezier je hebt het verdiend pas goed op jezelf en maak veel mooie plaatjes.

Anja

Hoi Rian,
hele goede reis gewenst en veel plezier, maar weinig zadelpijn! Ben benieuwd naar je reisverhalen. gr. Anja

Ben

Gezien de lange reis had je meteen de bar in moeten duiken. Vergeet je niet om de bij je business class horende deken en sokken te vragen...roflmao.
Veel plezier....
Ps: Jammer dat ik ziek was, had vandaag de boeken voor de Ipad bij mij. grinn

Monique

Ga lekker genieten, je hebt het verdiend!
Ik ben weer erg benieuwd naar je mooie verhalen.

X Monique

Marleen

Geniet, geniet, geniet!!!!! Kus, Marleen

Wessel

Ikwens je een heel goede vakantie toe. Geniet er maar lekker van. En wat een geweldig nieuws dat je studie klaar is. Tijd voor een neuwe ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!