Automatisch rechtsaf........

Buenos noches vanuit het Boutique hotel in Buenos Aires (vanaf nu afgekort tot BA). Vanochtend in het vliegtuig hoor ik iemand zeggen linksaf, maar dat heeft mijn brein niet geregistreerd. Loop ik zonde Economyclass class in, macht der gewoonte. Heb heel raar staan te kijken naar de krappe stoelen , toen viel het kwartje, hahahahahaha. Rij 1, naast de vrouw van de gezagvoerder die ook even mee mocht. Het is wel lekker, als eerste instappen, kortere rijen. De champagne heb ik overgeslagen om 9.30 uur. Toilettasje van Victor en Rolf gekregen, zit ik met mijn net aangeschafte lippenbalsem, ook dat zat in het tasje. En ja, Ben, ook de sokken zaten erin. Ben trouwens vergeten de massagestand van mijn luxe zetel uit te proberen. We vertrokken iets te laat, met 1 defect toilet in de business class. Het was dat, of een vertraging van 3 uur om het toilet te fixen. Nou, dat hebben we met 1 toilet minder ook gered. De lunch was 3 gangen, vergezeld van een Nederlanse wijn uit Schouwen Duivenland. Heerlijk.........de vlucht is voorspoedig verlopen, waren vroeger in BA dan gepland, ondanks de kleine vertraging. Super, zo'n rechtstreekse vlucht. Als business als eerste uit vliegtuig, als eerste bij douane, het koffer duurde iets langer. Mijn transfer naar het hotel was ook prima, fijn als je wordt opgewacht bij het vliegveld. Hotel zit op 3 e verdieping van een pand, ben in het donker aangekomen. Het was hier om 21 uur nog 29 graden! Echte barokstijl, past bij de stad. Zit nu met mijn I-pad achter het 2e biertje, het is hier nu 23 uur, maar voor mijn klok 3.00 uur. Ga zo lekker slapen, morgen bij het ontbijt even plan de campagne bedenken, ik heb nu maar 1 volle dag in BA, woensdag vlieg ik verder. Ben , ik heb 4 boeken gekocht. Wessel, ik heb 2 folders op de I-pad staan met mogelijke opleidingen, maar eerst even niets, lekker relaxen in BA! Hasta luego @ Buenos Aires

Reacties

Reacties

Ben

Hey Rian, ten eerste niet van die rare woorden gebruiken hoor..." gekocht", brrrr.
Ten tweede, enjoy the city, veel lopen vandaag voor je, niet te veel gaan zitten want dat eelt daar het je nodig voor de lange trip op dat stuk paarden biefstuk. lol
Groetjes.

marleen

hoi vriendinnetje,
toch altijd weer fijn te weten dat je weer met beide benen op de grond staat. enjoy BA (en dat klinkt raar als je the A-team nog herinnert).
kus, marleen.

Andries

Goedemorgen Rian,
fijn dat je reis goed is verlopen, het blijft tenslotte een grote plas water. Geniet van het mooie weer en alles om je heen want voor je het weet zit je in de bergen met temperaturen. Enfin, alleen maar leuke dingen in het vooruitzicht dus alle remmen los, zou ik zeggen. Pas goed op jezelf en tot horens.

Elvira

Hoi Rian,
Geniet van deze reis en alles wat op je pad gaat komen!
Liefs,
Elvira, René, Celine en een dikke kus en knuffel van je petekind Milou.

Nellie

Pluk de dag Rian. Je hebt het verdiend! Wees vooral ook alert op wat je tegen komt.

Sonja

Ha ha ik wil ook een toilettas van Victor en Rolf, dan maar even doorsparen voor business class!
Geniet van je dag in BA, mucha suerte!!

groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!