Bijna thuis, maar nog niet heus...........

Gisteren vanuit BA vertrokken met bijna een uur vertraging. Tja, dat halen we wel een stuk in op zo'n afstand. Tegen 19:oomuur gaan we de lucht in. Ander toestel (air france ipv klm), ben vergeten een raam- of gangpad plek te vragen. Zit tussen een Aziaat ( een echte, met mondkapje) en een fransman. Maar goed, niet geklaagd, royale stoelen, jas wordt aangenomen en apart opgehangen. Als amuse een krabhapje, niet slecht. Voorgerecht rauwe ham, vis. Als hoofd een gegrillde zalm met polenta en groene asperge. Kaas na, toetje toe. Ja, het leven is zwaar in business class. Daarna heerlijk slapen, de stoel gaat bijna helemaal,horizontaal, je kunt zelfs relaxed op je zij slapen. Heb nog nooit zo lang en goed geslapen in een vliegtuig. Wordt pas wakker als het ontbijt wordt geserveerd. De verloren tijd hebben we niet echt goed gemaakt. Als we landen dan duurt het nog 45 minuten voordat we uit kunnen stappen. De Polderbaan is er niets bij. Dan de bus in, Charles de Gaulle is groot, alles gaat per bus en meestal moet je naar een andere terminal. De bus naar de juiste terminal duurt lang en ik zie de minuten wegtikken. Ga ik weer stranden in Parijs? Flashback naar mijn eerste reis naar Argentinie, toen gebeurde dat ook. Het nadeel van een andere terminal is dat je weer door de security moet. Volgens de dame aan het begin/eind van de rij gaan we het wel halen. De check is tergend langzaam. En, we halen het dus niet. Staan vervolgens 45 minuten in een rij om te horen hoe we thuiskomen. De eerstvolgende vlucht zit vol, het grondpersoneel staakt ( goh,dat doen ze hier normaal nooit?) , ik vlieg pas tegen18:00 uur, 5 uur later dan gepland. Nou,lekker dan. Zit ik weer in Parijs. Het enige voordeel is dat ik de business lounge in kan, en dat als ik Economy had gevlogen ik een vlucht had gekregen die pas om 20:00 vertrekt. Altijd vervelend als je zo dicht bij huis vast komt te zitten. Boodschappen doen bij de Appie gaat hem niet meer worden vandaag. Nou, nog 1,5 uur dan mag ik boarden (hopelijk)...... Au revoir.......... Rian

Reacties

Reacties

Alice

Hoop dat als je dit leest. je lekker thuis bent.
Grts.Alice

Tante Ans

Hoi Rian, je hebt weer een geweldige reis gemaakt en hele mooie reisverhalen.
We hebben weer genoten hoe bijzonder je de verhalen schrijft.
Welkom thuis, liefs van Tante Ans.

Sonja

Ola welkom thuis!!! Reageer een beetje laat maar heb de laatste dagen amper achter mijn trage computer gezeten. Wordt echt tijd voor een nieuwe! Hoop dat je heelhuids ben thuisgekomen. Ben erg benieuwd naar je foto's!!
groetjes Sonja

Ben

Je had toch de bus kunnen nemen, heb je daar tenslotte ook gedaan toen een vlucht niet door ging.
In die vijf uur had je met de auto allang bij Appie voor de deur gestaan..lol
Gelukkig is op Schiphol een AH die 24 uur open is.
Welkom thuis.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!