Op naar Bhutan!

Dag allemaal,

Bijna alles gepakt, het leek onmogelijk, 10 kilo, maar, ok, netto, heb ik nu 6,5 tot 7 kg aan kleding. Een paar lichte schoenen en de toilettas en medicijnen moeten er nog bij. Tja, ik vind het best. Tien kilo, hallo, ik ben wel een vrouw ;-)

Moninque haalt me morgenvroeg om 7.30 uur op. Ingecheckt ben ik al, ik heb een plek bij de nooduitgang en het raam gescoord. Dat is een goed voorteken. Lekker ruim zitten....... Om 11:15 uur gaan we de lucht in, op weg naar Delhi, India. Daar is het gemiddeld 30 graden nu. Ik ben erg benieuwd, eerste keer India. Dat wordt een korte ontmoeting. We arriveren rond 23:00 uur, even slapen en dan om 07:45 uur vliegen we door naar Guwahati. Dat is een vlucht van bijne 2,5 uur.

We zijn met 17 reizigers, 1 Nederlande reisgids, en we worden nog vergezeld van een Bhutaneese reisgids. Dus dinsdag ga ik de grens over naar Bhutan. Ik ben erg benieuwd. Het is afwachten of er echt iets van internet beschibkaar is, dan horen jullie van mij. En anders schrijf ik de verhalen op mijn I-pad en kan ze pas publiceren als ik terug ben op 2 oktober a.s. Laat jullie verrassen!

Groet vanuit Alkmaar,

Rian

Reacties

Reacties

Elvira

Fijne vakantie en geniet van deze bijzondere reis!
Groetjes van René, Elvira, dikke kus en knuffel van de meiden Celine en Milou.

Monique

Ga lekker genieten van alle mooie dingen die je zult gaan zien en ik kijk uit naar je mooie verhalen!!

X Monique

Tante Ans

Hoi Rian, je zal inmiddels wel gepakt en wel op
Schiphol staan.
Weer een hele fijne vakantie en een goede vlucht.
We kijken weer uit naar je mooie reisverhalen.
Groetjes en liefs van Tante Ans.

Hans

Veel plezier en pas goed op!

Anja Vreugdenhil-Keijsers

Hi Rian,
een veilige reis gewenst en een fijne vakantie! Geniet ervan en laat ons meegenieten via je leuke verhalen op deze site. Groetjes uit Overloon!

Alice

Hoi Rian, ik wens je een ontzettende mooi reis toe en je zult weer heel veel nieuwe dingen gaan zien en ervaren,pas goed op jezelf, maar dat doe je wel, hoop dat we je verslagen binnen krijgen en anders komt het wel, lieve groet,Alice

Sonja

Jee Rian, je bent er alweer vandoor! Nou bij deze, ik wens je een hele mooie bijzondere reis toe. Lijkt me geweldig om zo´n onbekend land te bezoeken. Ben dan ook weer erg benieuwd naar je foto´s en verhalen! Deze keer weer bij mij een hapje en een drankje :-). Veel plezier met de groep en ik kijk uit naar je berichtjes! Groetjes Sonja

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!