India

Zo, net aangekomen in New Delhi, India. Het is hier 3,5 uur later, het is alweer dinsdag. Prima vlucht gehad, stoel bij nooduitgang was lekker luxe. Eerst indruk vanuit het donker, 15 minuten rijden vanaf het vliegveld: donkere straten, veel verkeer zonder licht, links rijden, om middernacht nog mensen op bouwsteiger, rommel op straat, mensen met tulbanden........ Ik heb mazzel....het is net middernacht geweest, ik heb met een paar mensen de eerste vlucht: 5 uur ontbijt, 5:30 uur transfer, 07:45 uur vliegen. En dat noemt men dan weer vakantie. De rest van de groep doet dit alles 2 uur later. We vliegen naar Guwahati ( India) en dan met 5 jeeps naar de grens van Bhutan. Daar ontmoeten we de Bhutaneese gids en stappen we over in een bus. De vlucht schijnt erg mooi te zijn, zicht op de Himalaya....... Het wordt dus een erg kort nachtje. Misschien is dit voorlopig wel het laatste bericht, het is afwachten hoe het is gesteld met internet in Bhutan. Groet, Rian

marleen draisma

Hoi Lieverd,
Het eerste deel van je reis zit er al weer op. Heb je nog geprobeerd te bellen (voice mail ingesproken en gesmst), maar was te laat, want jij hing al in de lucht..... Maar goed, je weet dat ik aan je denk en je een fijne reis wens met alle mooie belevenissen die er bij horen!
Dikke knuffel,
Marleen.

Alice

Je eerste vlucht zit er dus op, goed dat je
zelf n iet hoeft te rijden in die donkere straten en het andere verkeer zonder licht, een goed kort nachtje toegewenst.Grts.Alice

Robin

Nou ja, je bent goed op weg. we merken het wel of het internet het daar doet... :-) In ieder geval: Veel plezier!

Astrid

Hoi Rian,
Super Veel Plezier gewenst!
het zal wel weer een Super Spannende reis worden ,ik kijk uit naar je volgende berichtje we wachten af wanneer dat je lukt.
Geniet ervan.Groetjes Astrid