Ik vertrek!

Ola,

Ik ben er klaar voor, de reis kan beginnen. Vanavond wordt ik opgehaald door de taxi en als alles volgens plan verloopt dan gaan we 23.35 uur voor 15,5 uur (oei) de lucht in.

Iedereen is natuurlijk benieuwd of het gelukt is. Nou, dat zal ik toelichten. Mijn rugzak weegt 3,5 kg. Ik zit nu totaal op 16 kilo. Houdt in dat ik 12.5 kg bagage bij me heb, de opdracht was 12 kg. Ik ben best trots op mezelf. Daar moet je dan wel vanalles voor opofferen; een extra paar schoenen, extra ondergoed, leuk truitje, en zelfs de fohn. Hoor ik al een aantal mensen lachen. Maar goed, aan een fohn heb je ook niets als je in de Amazone zit en je een cabana hebt zonder stroom.
Toch is de logica ver te zoeken. Men lacht altijd hoeveel vrouwen meeslepen op reis. Waarom bestaan er dan extra grote rugzakken voor mannen? Die schijn ik namelijk te hebben. Als de rugzak helemaal vol zit (95 liter) dan krijg ik te horen: rugzak, waar ga je met die vrouw naar toe? Maar goed, er zit nu geen kop op mijn rugzak, dus hij komt niet boven mijn hoofd uit. Kan ik extra veel souveniers meenemen????? Ik ben benieuwd, wat er komen gaat................Hoeveel berichten ik kan sturen weet ik niet, als ik zie dat er hotels zijn zonder verwarming (alternatief: houtkachel), gedeeld sanitair etc. dan weet ik niet of ik veel pc's tegen kom.

Op naar een lange zit in het vliegtuidg!!!!!!!!!!!!!

Adios,

Rian

Reacties

Reacties

Marleen

Ola vriendinnetje,

Geniet van je bijzondere reis!!

Dikke knuffel van Marleen & Erwin
En natuurlijk een pootje van Anouk & Sarah

Mela

He Rian,

Leuk dat ik met je "meereis". Ik wens je een hele mooie reis toe.

Liefs Mela

Nellie

Goede reis!

Ed

He Rian,
Ik had je vrijdag niet meer gezien,
Maar we wensen je een super vakantie toe.

Genieten maarrrrrrrrrrrrrrrrr

Peter

Rian een goede reis en geniet ervan :)

Jeannette

Rian pas goed op je zelf en geniet .

Jeannette

Pas goed op met al die wilde dieren

Ed

Ik ben eruit en jij gaat erin

Maar wat een trip!!!

Gr Ed

Ben

Kijk je wel uit voor de wilde cavia's !!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!