Goed aangekomen en een diploma gekregen

Ola,

Na een lange vlucht van 9,5 uur gestopt op Bonaire. Verplicht uit het vliegtuig. Was daar 3 uur s´nachts en het was 27 graden. Daarna een vlucht van 2,5 uur naar GAYAQUIL, weer een uur wachten en toen nog een half uur vliegen. Je landt midden in Quito. Weer is lekker. Na een verfrissende douche en het eerste heerlijke vruchtensapje zijn we naar het centrum van de wereld gegaan op de evenaar. Leuk om te zien. Het echt punt ligt iets verderop, dat is later met GPS opgemeten. Hier zijn we rondgeleid door een gids die ons allerlei testen heeft laten uitvoeren. Op de evenaar komen de krachten van het zuidelijke en noordelijke halfrond tesamen, hier heeft de mens minder kracht. Ook het weglopen van water (op het noordelijke halfrond tegen de klok in en op het zuidelijk halfrond tegen de klok in, of was het nou andersom?).
Je mag ook proberen om een rauw ei op een spijker te laten balanceren, dat is mij gelukt, vandaar het diploma. Ronnie, I joined the club, ik weet dat jij het diploma ook hebt!
Net met zijn allen wezen eten, de gegrillde cavia´s hebben we al aan het spit zien hangen vanmiddag, maar ja, deze is 2 jaar geleden al van mijn lijstje gevinkt. We zitten nu op 2800 meter, morgen gaan we over een pas van 4200 meter. We maken een wandeltocht om te kijken hoe het iedereen op deze hoogte afgaat. Ook gaan we in warmwaterbaden, en daarna door naar de Amazone.
Het is nu 4,17 uur Nederlandse tijd, ik val om van de slaap, dus.......

Adios,

Rian

Ben

Spannend maar het klinkt erg vermoeiend. Hebben ze daar ook matrassen vakantie's? grinn

bert van wendel

super hoor die verhalen die je verteld leuk ook om te volgen gr bert

Monique

Hey Rian,

Lekker aan het genieten? Ik ben benieuwd naar je reisverhalen!

X Monique

claire

he meissie, ik ben nog steeds in Bretagne, ,maar ga bijna weer naar nl. Geniet van je vakantie en ik blijf je volgen.......heel veel plezier en tot na je vakantie.
grtz, Claire

Marleen

Hé Rian,
Ben je wel nog in balans, daar in het midden van de aarde? Of ben jij nu ook al je kracht kwijt?
Geloof er niks van, gefeliciteerd met je diploma. Dat heb je toch altijd eens willen doen ;-))
Grtz, Marleen.