Is er een dokter in de zaal?

Ola,

Ik ben nog in Banos. De eerste avond goed gegeten. Eten is prima en niet duur. Gisteren eerstgaan paardrijden. Er werd mij een paard toebedeeld met de naam terrorista, oftewel Sadam Hoessein. Maar goed, ik heb het overleefd. De bergen ingereden om naar een vulkaan te kijken, zat helaas in de wolken. Daarna geluncht en weer naar openbare baden. Lekker gedobberd. Gisteravond overheerlijke lomo (ossehaas) gehad in een Frans restaurant. Een groepslid was eergisteren al naar de dokter geweest vanwege een onstoken oor. Gisteravond is hij opgenomen in het ziekenhuis om de antibiotica via eeninfuus toe te dienen. We weten nog niet of hij zo mee mag, hij heeft waarschijnlijk wondroos. Als hij niet meemag gaat de reisleidster niet mee en gaan we alleen met de chauffeur verder. Zij zullen dan later (1 of 2 dagen) met een taxi achter ons aan komen. Wij vertrekken om 12 uur naar de bergen op 4000 meter. Daar is morgenvroeg om 6 uur een fantastische markt. Veel vee, veel sjaals, kleden etc. We moeten inschikken, er zijn 8 kamers voor 18 personen, geen warme douche, rioollucht zit er gratis bij. Ik vermoed dat dit even mijn laatste verhaal is.............daar zal vast geen internet zijn.

Hasta luego,

Rian

Reacties

Reacties

Monique

Hey Rian,

Klinkt goed allemaal, volgens mij heb je het geweldig naar je zin, lekker blijven genieten en ik wacht met smacht op je volgende verhaal!

X Monique

hans

Zie je wel gevaarlijk daar oren paarden hoogte meisje ,meisje pas toch op .Het is duidelijk je bent niet bang maar toch. Veel plezier vanuit Holland zon zee en warmte.

Tante Ans

Hoi Rian, een hele goed en fijne reis
Groetjes.

Ben

Oor onsteking heeft bij jouw toch geen kans.... je luistert toch nooit..wha wha, geniet en kom heel terug. enjoy

jose

Heb je jesus al gezien. Veel plezeir

Ingrid

Hi Rian Wat een avonturen weer op één zo'n reis. Fantastisch. Leuk om te zien. Heb je een goede reis terug gehad? Nu weer even acclamatiseren.
Hopelijk treffen wij elkaar nog eens bij Aristo. Ik zag je niet bij de groep, want ik zit op de maandagavonden. Ik heb morgen al mijn 1e les en vertrek de volgende ochtend vroeg op vakantie. Tot gauw, Ingrid

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!