Hoezo klagen over de NS? Dan weet ik er nog wel een..........

Ola,

Gisterochtend zijn we om 6.00 uur vertrokken. We moesten 2 uur rijden naar Alausi, daar vertrekt een trein naar de beroemde Duivelsneus. We waren er dus om 08.00 uur, en de trein zou om 08.53 uur vertrekken. Ja, in je dromen.

Om 10.00 uur kwam er 1 trein, en dat was ook nog eens de verkeerde. Vijf minuten later kwam onze trein. Rit was mooi, niet zo spectaculair als verwacht. We hebben in de middag nog een inca ruime bezocht en zijn nu in Cuenca. Staat op de derde plek van crimineelste steden hier. Iedereen moet vooral alles in het hotel in de kluis stoppen en ´s avonds geen tas mee. Gisteravond lekker gegeten. ´s nacht ging het na 2 goede dagen toch weer mis met mijn darmstelsel. Vanochtend toch maar even een 'monster' ingeleverd in een kliniek. Twee uur later kwam het oordeel. Ik heb geen salmonella of andere enge dingen maar wel een infectie. Heb o.a. antibitica gekregen en mag 6 dagen niet drinken. Wat een straf. Maar goed, ik leef nog, hahahahaha. Vandaag in de stad gestruind, morgen gaan we naar een nationaal park om rond te kijken. Zondag komt dichterbij, dan komt het hoogtepunt van de reis, de Galapagos eilanden. Het schijnt echt een superdeluxe boot te zijn. Nou, ik hobbel terug naar het hotel, ben ik net voor het donker binnen. Over een uurtje gaan we met zijn allen eten. Het is nog steeds erg gezellig met de groep.

Hasta luego!

Rian

P.S. Jose, ik heb de onderbroek van Jesus nog steeds niet gevonden!!!!!!!!!!!!!!

Reacties

Reacties

Monique

Hey Rian,

Als ik je verhalen zo lees ben je lekker aan het genieten! Ik ben benieuwd naar je verhalen over de Galapagos Eilanden.

X Monique

marleen

vanuit een zonnig Boukoul een dikke kus. Als je net zo geniet als ik vandaag hier in de tuin, dan heb je het heel goed! Enjoy Galapagos.

Tante Ans

Gelukkig geen salmonella maar wel lastig, zeker als je nergens een toilet is.
Veel drinken he.
Benieuwd naar de foto,s van de Galapagos eilanden.
Heel veel plezier en genieten maar.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!