In 1 keer goed!!!!!!

Apa Kabar.........oftewel, hoe gaat het?

Vandaag hard gewerkt ondanks de hitte. Alles is gepakt..........jawel, in 1 keer gelukt, 15 kilo in de rugzak en klaar.

Vorige week had ik tandpijn en ben woensdag j.l. met opzet naar de tandarts geweest. Zij kon niets vinden en heeft voor de zekerheid een vulling vervangen. Sinds gistermiddag is de pijn weer terug, niet constant, maar ja, het maakt een vakantieganger toch een beetje ongerust.

Dan is het goed dat je een tandartsassistente kent. Toch maar even gebeld voor advies. Het zou kunnen zijn dat het overbelasting is en dat het afslijpen van een stukje tand de oplossing biedt. Maar ja, ik moet morgen om 07.05 uur in de trein zitten. Wat denk je, ik heb een afspraak in de praktijk om 06.15 uur. Esther, je bent de held van de dag!!!!!!!!!!!!!!

Om 11 uur morgenvroeg gaan we starten en een lange zit. Zestien uurtjes vliegen, en dan zijn we er nog niet. Een ding scheelt, ik ben behoorlijk moe, dus slapen zou moeten lukken. Verder hebben zowel Ronnie als ik een nieuwe camera (dezelfde, en erg ingewikkeld), het boek gaat mee en er wordt nog een studie in het vliegtuig gedaan. Komen we als proffessioneel fotograag aan op Jakarta,hahahahahaha.

Mensen, fijne vakantie voor degene die nog vertrekt, en voor de rest, het zonnetje schijnt ook lekker in Nederland, dus geniet ervan.

Groetjes,

Rian

Reacties

Reacties

Roos

Hoi Rian,

Hele fijne vakantie!
Geniet ervan!

Groetjes, Roos

Tante Ans

Hoi Rian,
Een hele bijzondere en hele fijne vakantie.
Geniet van al het moois.
We zullen weer genieten van je mooie reisverhalen en foto,s.
Goede vlucht en wel te rusten
Liefs, tante Ans en Gerrit

Robin

Kunnen we straks aan de foto's zien of je het boek goed gelezen hebt... Heel veel plezier daar!

Marleen

Hé lieverd,

Hopen nu dat je irriTANDte pijn voorbij is en jij je vlucht goed dooorkomt.
Zoals ik gisteren al zei: GENIET!!!!

Kus, Marleen.

Monique

Hi Rian,

Als je dit leest ben je al gearriveerd.
Ga lekker genieten en ik kijk uit naar je verhalen!

Dikke X
Monique

Rafael

Hoi Rian
Ga lekker genieten van je vakantie groetjes van Fam. Gagatek

Gerard

Hoi Rian,

Geniet van je te gekke vakantie.
Kan je al goed overweg met je camera?

Groetjes Gerard

Thet

veel plezier en geniet van de mooie momenten

Linda Dekker

Hoi Rian,

Ik heb je reisbeschrijving gelezen, je hebt weer een fantastische reis uitgezocht! Veel plezier en geniet ervan! Groetjes Jan en Linda

Esther

Hi Rian ,

Ik hoop dat het geholpen heeft en dat de pijn iets minder is geworden.
Geniet van je vakantie.
Veel plezier en dat je maar mooie plaatjes mag schieten, dan kunnen wij ook nog een beetje meegenieten.

Groetjes Esther

Ellen

Veel plezier!

Groetjes Ellen, John, Tessa en Tim

Pat

Hai Rian
wens je veel plezier en kijk uit naar je verhalen!!!
Greetz Pat

Huub en Betty

Rian, wij wensen je veel plezier op je reizerijen, en pas op voor vieze beestjes in je nieuwe camera.

tot kijks Huub en Betty

Ben

Helaas heb ik je voor vertrek niet meer gezien, maar evengoed.. geniet er van en de mooie fotot's zie ik wel weer in boekvorm. Groetjes.

hans

Rian ik hoop dat je plezier hebt en mooie plaatjes kan schieten, Jeannette roept en een hoop leuke mannen tegen komt groet uit Holland

Nienke

Heel veel plezier!! Geniet ervan,

groeten Nienke

Andre`en Romain

Hallo Rian,

Heel veel plezier geniet er van je hebt het verdiend ,

groetjes ook aan je vriendin .

Andre`en Romain

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!