Cultuurshock, luxe, toerisme, drukte, shoppen

Vanmiddag zijn we van Maumere (Flores) naar Bali gevlogen. Gelukkig geen tussenstop, dus dat was een vlucht van 1.5 uur.

Voor deze vlucht hadden we moeten tekenen dat we bewust waren van het feit dat we zouden vliegen met een maatschappij die bij IATA op de zwarte lijst staat. Nou, het ging goed en de landing had niet beter gekund.

We zitten in een leuk hotel op Sanur. Mooie kamers, en......................joepie...................warm water in de badkamer.

Even gekeken in de hoofdstraat, en jawel de creditcard is al getrokken in een winkeltje. Overmorgen heb ik tot 15.00 uur de tijd om te shoppen.

MOrgen gaan we paardrijden, helaas maar 2 uur omdat alles al vol zit. We kunnen niet instromen in de programma van de rest van de groep, dus de reisleidster heeft een privechauffeur geregeld, we gaan zelf een rondje maken langs verschillende tempels etc. Tot 18.00 uur kunnen we hieraan besteden. Om 07.30 uur vertrekken we al naar de stallen, hier moeten we om 08.15 uur zijn. Volgens mij is het daar druk, vandaag belde men de reisleidster om te vragen of Ronnie en ik echt wel kwamen. Wilden zeker nog meer mensen rijden.

Ik ben erg benieuwd. Ik denk dat dit het laatste verhaal is vanuit Indonesie. Morgen zijn we dus de hele dag onder de pannen op Bali, morgenavond afscheidsdiner. Dertien van de 18 mensen vertrekken overmorgen om 05.30 uur naar het vliegveld om door te vliegen naar Sulawesi om nog een weekje extra vakantie te hebben. Ronnie gaat daar ook naar toe. De overblijvers hoeven pas om 15.30 uur naar het vliegveld. Dan is het Bali-Djakarta-Dubai-Amsterdam. Wordt weer een lange zit. Maar ik ben wel moe, dus het slapen zal misschien beter lukken.

Ik ga nog even genieten van mijn laatste dagen in Indonesie. Tot binnenkort!!!!!!!!!!

Reacties

Reacties

Monique

Hi Rian,

Is het al weer bijna voorbij, geniet nog van je laatste dag! Niet teveel geld uitgeven.
Ik hoop dat de terugreis meevalt en dat je een beetje kunt slapen.
Goed om je binnenkort weer te zien, ben benieuwd naar je verhalen en foto's.

Dikke X
Monique

Tante Ans

Hoi Rian, alweer de laatste dag, geniet lekker van het paardrijden en lekker shoppen.
Hele goede terugreis en hopelijk kan je lekker slapen.
We zijn heel benieuwd naar je mooie foto,s.
Liefs,
Tante Ans.

Robin

Tja, wat gaat dat dan snel hè?

Maar toch weer een mooie vakantie.
Veel plezier met de laatste loodjes en tot binnenkort!

MvG,

Robin

marleen

Hoi Lieverd,
Geniet van de laatste momenten daar en goede terugreis. Kom goed thuis. Tot gauw!
Kus, Marleen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!